-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
2 hjul inspirerer 4
Suzuki hevder å ha hentet inspirasjon fra sine superbikes for å skape en heftig Concept Kizashi Turbo. Den står for tiden utstilt i Melbourne.
Pustehjelp sørger for at motoren får en effekt på 243 hester, en kraftig økning fra de opprinnelige 178 hk. Maks dreiemoment er på 330 Newtonmeter, 100 opp. Automatkassen er byttet ut med en 6-trinns manuell.
- Det er flere som har etterspurt en turboutgave siden første Kizashi Concept debuterte i Frankfurt i 2007, sier Tony Devers, sjef for Suziki i Australia.
SE: Kizashi Concept i Frankfurt 2007
- Kizashi-chassiset var i utgangspunktet konstruert for å håndtere mye krefter, og vi er spente på reaksjonen fra publikum på denne heftige utgaven, fortsetter Devers som gjerne vil ha tilbakemeldinger på facebook.com/ suzukiaustralia.
Konseptbilen har nesten 40 prosent mer effekt enn hyllevaren. Den sitter nærmere asfalten og har fått montert kraftigere bremser. På koffertlokket sitter en diskret vinge og hjulutrustningen er 18-tommere med lavprofil sportsgummi 235/45-18.
I Melbourne står også Swift S Concept som vi omtalte i vår da den ble vist på bilutstillingen i Genève.