-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mens vi venter på ny Bug
Opptelling antyder at Bugatti har 15 Veyron igjen å selge. De viser enda en ny spesialversjon på Pebble Beach til uken. Da er tiden inne for rykter om den nye.
Det er engelske Autocar som drar i gang ryktebørsen denne gangen, med en skisse av neste modell som de er såpass trygg på at de sender den ut som en pressemelding.
Den skal drives av den samme 8-literen som i dag, men nå med 1500 hestekrefter, siden motoren er bygget om til et hybrid-aggregat.
Autocar sier at den nye motorpakken med tillegg av batterier og elmotorer, harmonerer godt med bildet man har sett av modifiserte Veyroner på Nürburgring, der bredere karosseri og merkelige ting stikkende opp fra hekken tyder på nettopp slike eksperimenter.
Enda raskere
Bladet kan også fortelle at simuleringer har vist at den vil gjøre null til hundre på 2,3 sekunder og ha en toppfart på over 450 km/t. Mer enn 30 km/t raskere enn dagens – og der er jo også toppfarten av forholdsvis akademisk interesse.
Det skal bli spennende å se hvem som skal klare å bygge dekk til denne – ikke minst fordi denne oppskriften virker enda tyngre enn den gamle. Selv med 1500 hester høres det ikke ut som om denne vil kunne klare 1 kg/hk, slik som Königsegg (og en kommende Hennessey) klarer.
Evolusjon
Skal vi dømme etter Autocars rendering, blir det ikke store eksterne endringer i forhold til den eksisterende modellen, selv om det altså kommer til å bli et større frontareal, og et mer moderne uttrykk her og der.
Den nye modellen vil uansett ikke komme på det begrensete markedet før i 2016. Mens vi venter på at det vil skje, kan vi nok regne med mange flere mer eller mindre gode rykter og skisser på antatt utseende.
PS!
Her får du en bildeserie av det som skal være sjette og aller siste modell i serien «Les Légendes de Bugatti». Den hyller selvsagt selskapets grunnlegger og er døpt Legend «Ettore Bugatti». Debuten skjer under utstillingen på Pebble Beach neste uke.