Subaru XV: Konsept og facelift fra Subaru - BilNorge.no
img
img
img
img
img
img
img
def bilnytt biljobb Bil FirmaBil YrkesBil Motorbransjen Default forside meny
bilde
img img img img
4 bilder i galleri
Konsept og facelift fra Subaru
I Genève viser Subaru en konseptbil som antyder hva vi kan forvente av neste XV. Men de har også noe mer konkret å fare med.
Biltester:
bsgif Biltester
Norges største samling biltester fra bladet BilAutofil (1996-2022).

Twitter RSS
bsgif

Etter Forester og Outback er XV Subarus mest solgte modell i Norge. Drøyt 600 slike ble ifølge OVF registrert i fjor, og importøren håper å selge 700 nå som modellen får et ansiktsløft.

Du skal se godt etter for å legge merke til hva som er nytt, det dreier seg primært om kosmetiske detaljer og nye lykter, samt et oppgradert interiør.

Men et par år inn i fremtiden får vi møte en helt ny XV, og det er denne vi skal få et første innblikk i gjennom XV Concept på Genève-utstillingen.

Søsken
Det er ingen hemmelighet at XV nærmest er å regne som en «Impreza på stylter», så selv om det er lite å lese ut av denne første illustrasjonen Subaru har frigjort, får vi en bedre forståelse av hva vi har i vente ved å skule til Impreza.

I fjor høst viste Subaru et femdørs Impreza-konsept på Tokyo-utstillingen, mens de som besøkte LA Auto Show fikk se en lekker sedan

Marked for marked
Subaru har lovet amerikanske kunder en ny Impreza inneværende år, og det samme vil nok gjelde i Subarus hjemland. I Europa må vi nok være forberedt på å vente et par år, det er Nord-Amerika og Japan som er kjernemarkedene for Subaru.

Informasjonsdirektør Stian Thrane ønsker en ny XV velkommen:

-Subaru XV er en viktig modell for oss, og denne konseptbilen viser at Subaru er på rett spor når det gjelder design, sier Thrane til BilNorge.

Thrane har også tro på at en ny, friskere Impreza kan bli populær i Norge når den tid kommer.

toolbar_print.gif Printervennlig versjon   Del på facebook   twitter   tilbake.gif  Tilbake til forside
annonse


Bilbransjens stillingsmarked - rett til målgruppen

Se flere stillingsannonser her
logotest
Påmelding til daglig nyhetsbrev.
  
   
pix pix pix
pix pix pix pix
pix     pix
 
pix     pix
pix     pix
   
pix     pix
pix     pix
pix   pix

 
Annonse: