-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Her er neste Impreza
Salget har vært beskjedent de siste årene, men kanskje en ny generasjon Impreza kan gi nytt liv til modellen.
Kun 121 nye Impreza ble ifølge OFV registrert på norske skilter i hele 2015. Modellen har nylig fått et ansiktsløft, men om et års tid kommer en helt ny modell som våre fotografer har tatt de første bilder av her.
I løpet av høsten 2015 så vi to konsepter som gir klare indikasjoner på hva vi har i vente, først en 5-dørsutgave på Tokyo-utstillingen og så en sedan på LA Auto Show.
Japan og USA først
Trolig debuterer sistnevnte i USA i løpet av 2016 som en 2017-modell, mens bilen som kommer til Europa blir basert på femdørsutgaven som også kan selges i Japan. Og det er denne disse ferske spionbildene viser.
Neste generasjon Impreza skal bygges på Subarus nye plattform som i fremtiden skal danne grunnlag for de fleste av merkets modeller. Plattformen er designet med tanke på nye hybridmodeller som skal på markedet i løpet av et par år.
Mer effektiv
Vi regner med at neste Impreza blir noe større enn dagens modell, samtidig som vekten holdes på dagens nivå eller reduseres.
En ny direkteinnsprøytet boxer-motor med bedre ytelser og lavere forbruk er under utvikling, men den symmetriske firehjulsdriften som gjør Subaru så populær i vinter-Norge føres videre.
Vi får nok ikke se noen ny Impreza i Genève neste uke, men der er vi lovet en konseptbil som skal indikere hva vi kan forvente av neste generasjon XV.
Den kompakte crossoveren har også fått en lettere facelift som er på plass hos din Subaru-forhandler i disse dager.