-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er neste Impreza
Salget har vært beskjedent de siste årene, men kanskje en ny generasjon Impreza kan gi nytt liv til modellen.
Kun 121 nye Impreza ble ifølge OFV registrert på norske skilter i hele 2015. Modellen har nylig fått et ansiktsløft, men om et års tid kommer en helt ny modell som våre fotografer har tatt de første bilder av her.
I løpet av høsten 2015 så vi to konsepter som gir klare indikasjoner på hva vi har i vente, først en 5-dørsutgave på Tokyo-utstillingen og så en sedan på LA Auto Show.
Japan og USA først
Trolig debuterer sistnevnte i USA i løpet av 2016 som en 2017-modell, mens bilen som kommer til Europa blir basert på femdørsutgaven som også kan selges i Japan. Og det er denne disse ferske spionbildene viser.
Neste generasjon Impreza skal bygges på Subarus nye plattform som i fremtiden skal danne grunnlag for de fleste av merkets modeller. Plattformen er designet med tanke på nye hybridmodeller som skal på markedet i løpet av et par år.
Mer effektiv
Vi regner med at neste Impreza blir noe større enn dagens modell, samtidig som vekten holdes på dagens nivå eller reduseres.
En ny direkteinnsprøytet boxer-motor med bedre ytelser og lavere forbruk er under utvikling, men den symmetriske firehjulsdriften som gjør Subaru så populær i vinter-Norge føres videre.
Vi får nok ikke se noen ny Impreza i Genève neste uke, men der er vi lovet en konseptbil som skal indikere hva vi kan forvente av neste generasjon XV.
Den kompakte crossoveren har også fått en lettere facelift som er på plass hos din Subaru-forhandler i disse dager.