-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Sesongslutt for Stian Paulsen?
Stian Paulsen har igjen vært i aksjon i den internasjonale TCR-serien, denne gang på tyske Oschersleben.
– Det har vært mye positivt i helgen, jeg var nummer syv på begge treningene på dårlige dekk, og var optimistisks foran kvalifiseringen, sier Stian Paulsen til BilNorge.no.
Men i kvalifiseringen skulle det ikke gå like bra.
– Jeg prøvde et oppsett som ikke fungerte optimalt med de nye dekkene. Jeg kjørte inn til 12. plass i første del av kvalifiseringen, noe som betydde at jeg var med videre i kampen om de tolv beste startsporene. Dessverre klarte jeg ikke å forbedre meg, så det ble startspor tolv i begge løpene.
Dersom Stian hadde vært to plasser lengre frem, hadde det betydd pole position i andre løp. Da snus nemlig kvalifiseringen for de ti raskeste på hodet. Men han hadde dessverre ikke tidelene på sin side.
– I første løp kjempet jeg lenge om plassene syv til ni, men klarte aldri å komme meg skikkelig oppover i feltet. Til slutt ble jeg disket for å kutte en sving for mye (track limit), og måtte parkere i depotet, sier Stian.
I det andre løpet var nordmannen innblandet i en krasj tidlig i løpet, og bilen ble så ødelagt at det var umulig å fortsette.
– Dette var siste TCR-løp i Europa denne sesongen, og dermed sannsynligvis også mitt siste i år. Jeg syns det er kjedelig siden jeg endelig følte at vi begynte å bli konkurransedyktige i den tøffe TCR-serien, men sånn er racing, konkluderer den sympatiske Fredrikstad-gutten som trolig er Norges mest hardt arbeidende racerfører.
Stian legger stadig ut videoer fra sitt liv som racerfører, og her kan du se et eksempel: