-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lekkert konsept fra Subaru
Subaru har i dag avduket en ny konseptbil. Om den realiseres kan den finne veien til Norge i løpet av et års tid.
Viziv heter den, som en rekke andre konsepter fra Subaru de siste årene. Betegnelsen er en forkortelse for Vision for Innovation, eller rett og slett en fremtidsvisjon.
Informasjonsdirektør Stian Thrane hos den norske Subaru-importøren går ganske langt i å antyde at dette er en bil som skal realiseres.
– Vi ser frem til å introdusere denne bilen i det norske markedet, og det blir trolig i 2019, sier han.
– Vi ser at våre serieproduserte biler har mer og mer til felles med konseptbilene, og synes at denne nye stasjonsvognen ser lovende ut.
Bilen har en lengde på 4.775 mm, en bredde på 1.930 mm og en høyde på 1.435 mm over en akselavstand på 2.730 mm.
– Basert på bilens størrelse er dette trolig neste versjon av Subaru Levorg, avslutter Thrane.
Levorg ble mottatt som et friskt pust i Subaru-organisasjonen da den ble lansert høsten 2015, men den store salgssuksessen har uteblitt. Det ble ifølge OFV registrert 275 nye Levorg i 2016 mens antallet falt til 89 i 2017.
En forklaring på den lunkne interessen er nok en relativt stiv pris som i stor grad skyldes en potent turbomotor på 170 hk med relativt høyt CO2-utslipp (159 g/km).
Jeg vil anta at Subaru Norge ønsker seg en mildere drivlinje, eller aller helst en ladbar hybrid som garanterer vesentlig lavere utslipp og dertil hørende avgifter.