-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Veiby gir gass i Tyskland
I Rally Finland fikk Ole Christian Veiby oppleve en real smell. Nå er han klar for nye eventyr i Tyskland.

Ole Christian Veiby har ristet av seg smellen i Finland, og er klar for å gi gass i Rally Tyskland.
Det er heldigvis ikke ofte rallyførere opplever like brutale smeller som det Ole Christian Veiby og kartleser Stig Rune Skjærmoen opplevde i forrige VM-runde. Men Kongsvinger-duoen har ikke latt seg skremme, og var raske med å sette seg inn i rallybilen igjen.
– Vi hadde en test fredag og lørdag, og det synes jeg gikk veldig bra. Vi hoppet rett inn i bilen, og ting fungerte med en gang, sier den norske Skoda-føreren.
I Rally Tyskland stiller han til start som privatfører med det finske Printsport-teamet i ryggen. Det gjør at han kan senke skuldrene og bare suge til seg maksimalt med lærdom, i og med at han ikke kjører om VM-poeng for Skoda.
– Jeg har bare kjørt VM-runden i Tyskland én gang tidligere, og det blir derfor viktig å få enda mer erfaring fra løpet. Det er et veldig krevende asfaltløp. Siden vi ikke tar poeng i VM, kan vi kjøre vårt eget løp, tenke på oss selv og utvikle oss på asfalt, sier Ole.
– Alle VM-løp er i og for seg spesielle, men Tyskland er likevel noe eget. Skulle det begynne å regne, blir det ekstra utfordrende, sier han.
22-åringen forteller at de kommer til å oppleve mange forskjellige type veier i løpet av helgen.
– Fredagens etapper foregår gjennom vinranker i Moseldalen, mens vi på lørdag kjører på betongveier i som er bygget for treningen med tanks. Søndag avsluttes det hele på asfaltveier gjennom skogen, forteller han.
Selv om det er et vanskelig løp, beskriver Ole det som et kult løp det er morsomt å kjøre.
– Jeg synes vi har tatt store steg på asfalt i år. Tidligere synes jeg det var vanskelig å kjempe om topptider, men i år har det løsnet. Det er moro å være med å slåss om etappeseire også på asfalt, slår rallytalentet fast.