-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Mikkelsen på sjetteplass i Tyskland
Andreas Mikkelsen har ikke helt funnet følelsen med bilen i Rally Tyskland. – Jeg vet jeg kan kjøre fort på asfalt, men det er ikke gjort over natten å knekke koden for hvordan jeg skal kjøre denne bilen, sier Andreas Mikkelsen, som likevel har klatret til sjetteplass.
Nordmannen har lite asfalterfaring med sin Hyundai og innrømmer at han ikke er blitt komfortabel med bilen på dette underlaget. I fjor endte han og kartleser Anders Jæger på andreplass i Rally Tyskland, http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=48421 men det er en plassering han ikke klarer å kopiere med sitt nye bilmerke.
– Sammen med ingeniørene analyserer vi hva som skal til for at det skal gå fortere. Vi lærer noe for hver etappe Jeg har gjennom helgen gjort fremskritt, men en sjetteplass er ikke der jeg ønsker å være. Jeg sliter med å få følelsen med bilen, innrømmer han.
Teamkameratene Thierry Neuville og Dani Sordo har vist at det er mulig å kjøre fort med Hyundai på asfalt, men de to har langt mer erfaring med bilen enn Andreas.
– Vi jobber hardt for at dette skal bli bedre, for jeg vet at bilen har potensial til at vi skal gjøre det bedre. Jeg ser på video av de andre i teamet, og ikke minst sammenligner data. Det er mye som ikke vises på video, som for eksempel når de bremser og når de går på gassen, sier Andreas, som krummer nakken og håper på ytterligere fremgang på morgendagens avsluttende etapper.
– Jeg har (Sebastien) Ogier rett bak meg, men det viktigste for meg blir å lære meg teknikken for hvordan vi skal kjøre denne bilen, slik at vi er klare til å prestere bedre i Rally Spania, slår han fast.
Fra Andreas på sjetteplass og opp til Ott Tänak som leder, skiller det ett minutt og 50 sekunder. Andreas’ teamkollega, Dani Sordo er nummer to mens finske Jari-Matti Latvala i Toyota holder den foreløpige tredjeplassen foran Neuville. Også Esapekka Lappi er merd i tetstriden – de fem beste er innenfor en margin på ett minutt.
Mads Østberg ligger på niendeplass i sin Citroën mens Ole Christian Veiby er nummer 21 totalt og nummer 10 i WRC2-klassen.