-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Her er nye 911 Cabrio
Her er neste generasjon Porsche 911 Cabriolet – nærmest umaskert.
Det er ikke mange ukene siden Porsche avduket nye 911 Coupé (kodenavn 992) på bilutstillingen i Los Angeles. Derfor er det overraskende at denne nærmest umaskerte bilen kjører rundt på offentlige veier i Tyskland.
Kanskje Porsche tenker at det er liten fare for at noen skal oppdage den – det er jo ikke akkurat noe revolusjonerende over designen sammenlignet med forgjengeren.
Den har også tilsvarende takløsning for kalde og våte dager – en elektrisk drevet kalesje.
Familielikheten er slående mellom de to karosseriformene vi har møtt til nå, så vi er trygge på at også Targa-utgaven vil følge i samme fotspor.
Denne uken bringer britiske Autocar et intervju med Porsche 911-ingeniøren, August Achleitner, som røper at en hybridisering av 911 også ligger i planene, men først om noen år.
Og det er ikke primært for å få ned forbruket, men snarere for å spisse ytelsene. Skjønt bilen kan kjøres rent elektrisk over begrensede avstander.
Achleitner har tidligere avskrevet en plug-in løsning i 911, grunnet den ekstra vekten et stort batteri medfører.
Mest sannsynlig snakker vi derfor om et system a la det som ble benyttet i Porsche 919 Hybrid – Le Mans-bilene som generer energi fra eksosen og bruker denne for å gi raskere akselerasjon ut av kurver.
I 911 er det naturlig å montere et slikt system i fronten for å kompensere for motoren som er montert i hekken og dermed oppnå bedre vektbalanse og lavere tyngdepunkt.
Det foreligger ingen detaljer om hvorvidt Porsche vil benytte hybrid-løsningen i en toppmodell, slik de gjør med Panamera og Cayenne Turbo S E-Hybrid, eller om det skal anvendes i en mer moderat utgave.