-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Skodas femte kineser
Man strekker seg langt for å tilfredsstille sine viktigste kunder. Skoda viser en forsmak på deres femte SUV for Kina.
Vision GT Concept er skreddersydd for det kinesiske markedet, hvilket innebærer kompakte utvendige mål med et rommelig innerrom. Den gir klare indikasjoner på en produksjonsmodell som skal på markedet mot slutten av året.
Skoda har allerede fire SUV-modeller på det kinesiske markedet, så det er godt gjort å finne en nisje som ikke allerede er dekket.
På Shenzhen-Hong Kong-Macao International Auto Show som pågår i disse dager presenterer de Vision GT som blir den femte.
Skoda Vision GT har en lengde på 442 cm, en bredde på 191 cm og en høyde på 163 cm over en akselavstand på 261 cm. Her kan du se hvordan det passer inn i det eksisterende modellprogrammet.
SUV-ene er en viktig pilar for Skoda, både i Kina og globalt. I 2018 hadde Skoda større vekst i det kinesiske markedet enn noen annen europeisk produsent.
På tross av økonomiske uroligheter i det kinesiske markedet økte det tsjekkiske merket sine utleveringer med 4,9 prosent til 341.000 biler.
Så tidlig som i 1936 hadde Skoda kontorer i Kina. De etablerte seg på nytt i 2007, og Kina har vært Skodas største enkeltmarked siden 2010.