-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Oppgraderer til 250 kW
Igjen tar Tesla innersvingen på konkurrentene, nå ved å programvareoppgradere ladefarten på Model 3 til 250 kW på egne ladestasjoner og til 200 kW på tredjeparts CCS ladestasjoner.
Tesla starter denne helgen oppgradering av programvaren i Model 3 (gjelder modellene Long Range og Performance) sånn at bilene kan håndtere ladefart inntil 200 kW på tredjeparts CCS-ladere hos eksempelvis Ionity, Fortum og Grønn Kontakt og inntil 250 kW på Teslas egne superladere når de er oppgradert.
Med Model 3 skiftet Tesla fra egen ladeteknologi til CCS som er den europeiske standarden de fleste produsenter har sluttet seg til. Motstykket er den japanske Chademo som benyttes av Nissan, Mitsubishi (og andre merker med Mitsubishi el-teknologi som Peugeot og Citroën) og fram til nå Kia.Tesla Model 3 kom allerede fra første bil med CCS-teknologi samtidig som Tesla startet tilpassingen av sine superladere til CCS.