-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ny generasjon Outlander
Her er tidlige bilder av en ny generasjon Mitsubishi Outlander. Du får neppe se det endelige produktet før i 2021.
Dette er en modell som har vært lenge på markedet. Allerede i 2012 kom tredje generasjon Outlander på markedet – først med bensin- og dieselmotorer, og så et års tid senere som ladbar hybrid.
Sistnevnte ble raskt et populært innslag på norske veier – siden 2013 er det kommet nærmere 30.000 biler til Norge gjennom offisielle kanaler i tillegg til et stort antall bruktimporterte.
Outlander var ifølge OFV Norges mest solgte SUV i 2015 og 2016 og har siden vært topp tre på tross av at den nå er ganske tilårskommen, selv etter en facelift for et par år siden.
Men nå nærmer det seg altså nok et generasjonsskifte. Her er Mitsubishi ute og tester en ny prototyp mot den eksisterende modellen og tre konkurrenter – Subaru Forester, Toyota RAV4 og Honda CR-V.
Trolig kommer bilen på markedet først som 2021-modell. Designmessig vil den hente inspirasjon fra Engelberg Concept som ble vist i Genève i mars.
Den blir noe større enn dagens modell og får mer kantet design. Selv om bilen på bildene er godt kamuflert kan man se at den har formene til felles med konseptet, dog i nedtonet utgave, i tillegg til doble hovedlykter og baklykter som strekker seg rundt hjørnene.
Konseptbilen kan også gi et godt signal om tekniske løsninger i neste generasjon Outlander PHEV.
I så fall snakker vi om elektrisk rekkevidde på rundt 70 kilometer etter WLTP-syklusen (dagens har 45 km) takket være en batteripakke på 20 kWt – opp fra 13,8 kWt.
Samlet effekt i dagens modell er 224 hk, og nykommeren vil trolig ha tilsvarende ytelser.