-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er Porsche 911 Turbo S
Nyeste generasjon Porsche 911 med internkode 992 er allerede på plass hos forhandlerne, men de som ønsker det grommeste må fortsatt smøre seg med tålmodighet en stund til.
Tradisjonen tro lager Porsche en rekke varianter på sin sportsbil. Så langt er de spreke Carrera-modellene på plass i både coupé- og cabriolet-form med to- og firehjulsdrift, men noen vil ha mer krefter enn de 450 hestene Carrera S / 4S byr på.
Her er en av variantene som da kan stå på ønskelisten – 911 Turbo S. Også den vil komme i begge karosseriformer.
Selv om bilen på bildene har mye til felles med Carrera-modellene er det en rekke detaljer som røper at dette er en modell med enda mer pulver.
Se for eksempel de store luftinntakene i bakskjermene og i frontfangeren samt åpningen som slipper ut varm motorluft i hekken. Disse varsler om en motor med ekstra potens.
Les vår prøvekjøring av Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet
Bilen har også ekstra luftinntak over kjøre-/blinklysene, en stor bakvinge og massive bremser med gule calipere.
Motoren blir en twin turbo 6-sylindret boxer som i forgjengeren, koblet til en åttetrinns dobbel clutch girkasse og firehjulsdrift.
Det forventes at nye 911 Turbo får mer krefter enn forgjengerens 540 hester, trolig opp mot 600 i Turbo og 640 i Turbo S som er modellen vi har bilder av her.
Våre kilder sier at Turbo S på sikt skal elektrifiseres opp mot 700 hester, med det skjer neppe før modellen får en midtlivs oppgradering om 3-4 år.
Porsche må som alle andre ty til elektrifisering for å senke forbruket, slik de har gjort på Cayenne og Panamera. Og hva er vel da mer naturlig enn å starte med toppmodellen?
Den begrensede kamuflasjen tyder på at nye 911 Turbo snart skal ut i offentligheten, kanskje allerede på Genève-utstillingen neste måned. Omtrent samtidig vil også racing-entusiastenes favoritt, 911 GT3, bli lansert.