-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Spesial på Targa
Det er ikke mange dagene siden Porsche lanserte sin nye 911 Targa, men nå er de allerede klar med en spesialutgave. Opplaget er begrenset, så trolig er det allerede for sent om du skulle være fristet.
Modellen har betegnelse 911 Targa 4S Heritage Design Edition og har designelementer fra modeller på 1950- og tidlig 60-tall.
Modellen er bestillingsklar nå og kommer til forhandlerne på høsten, men den blir ingen hyllevare – kun 992 eksemplarer skal bygges. Ingen tilfeldighet at det er samme tall som interbetegnelsen på nye 911.
Ifølge Porsche er dette den første av totalt fire Heritage Design-modeller som skal bygges basert på 992-serien.
Spesialmodellen tilbys i en eksklusiv Cherry Metallic-lakk, men du kan også velge mellom fire andre eksteriørfarger. Så er den utstyrt med dekaler som skal sende tanke bakover i tid. Blant annet spirene øverst på skjermene som er hentet fra tidlige løpsbiler.
Spesialfelger i 20/21 tommer og klassiske bremsecalipere i sort inngår også i pakken.
Interiøret er utført i totonet skinn med kombinasjonen Bordeaux Red og Atacama Beige, alternativt sort og beige.
Denne første Heritage Design-modellen er basert på den nye 992-generasjon 911 Targa S og har den samme avanserte chassis-teknologien og infotainment-systemet som denne. Motoren er en bi-turbo boxer med 450 hester kombinert med 8-trinns PDK girkasse.
Den skal gjøre null til hundre på 3,6 sekunder og har en potensiell toppfart på 304 km/t.
Parallelt med spesialutgaven har Porsche designet et eksklusivt kronometer som er forbeholdt dem som bestiller bilen.