-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Baklengs på Monza
Selvfølgelig måtte det komme: Super-SUV-er fra ukjente skredderverksteder. Møt Palladium fra Aznom – og les det merkelige merkenavnet baklengs!
Aznom har vært i virksomhet i mange år. Først og fremst med å bygge om biler.
«Her har vi ingen katalog» skriver de. «Bare mange nydeligste materialer og fagfolk som vet hvordan de skal få det beste ut av dem».
De har gjort det meste fra Pagani til Caterham Se7en.
Men i tillegg til skinn og trevarer jobber de også med det mekaniske. De har for eksempel bygget om en Fiat 500 av den nye generasjonen og lagt en hypertrimmet Abarth-motor rett bak førersetet.
Ingen grunn til å supplere de spesifikasjonene med et førsteklasses stereoanlegg.
De har i stor grad jobbet med en annen drømmefabrikk, et designstudio som heter Camal – italiensk det også selvfølgelig, og dagens bil er et forslag fra disse to kammeratene.
Det er begrenset med detaljer her, bortsett at det snakkes om en twin turbo bensiner på 680 hk, og seks meters lengde og 2- eller 4-hjulsdrift. Det loves dessuten terreng-egenskaper.
Dessuten skal den vises i september og da skal alle tekniske data også bli gjort kjent.
Det vi ser av tegningene er at her har vi noe som ikke akkurat er diskret og tilbakeholdende. Det ser ut som om hovedformålet skal være å gi en Cullinan mindreverdighetsfølelse.
Det er ikke en linje her som ikke er lagt der for å gjøre inntrykk. Bare se på fronten med en dominerende grill og masse kantete profiler som alt sammen er holdt på plass av en tydelig ramme.
Hekken er ikke snauere. Det er så mye som skjer der at hvis du virkelig studerer den, vil det vare lenge før du får en rolig natt igjen.
Det er vel ikke noe å si på at etter at de har oppfylt andres drømmer i femten år skal de nå endelig få oppfylt sin egen.