-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
SsangYongs første elbil
SsangYong har sluppet de første skisser av sin kommende elbil – en SUV basert på Korando.
Den koreanske produsenten røpet for et par år siden til stor jubel fra australske medier at de skulle utvikle en Ute med elektrisk drift – en biltype som er meget populær på dette kontinentet siden den kombinerer personbilkomfort med et praktisk lasteplan.
De røpet sågar betegnelsen H100, men sa samtidig at en elektrisk SUV lå foran Uten i køen.
I dag har de sluppet de første skisser av E100, en elektrisk SUV basert på Korando som kom i nytt opplag i 2019.
De forteller at bilen skal på markedet i 2021 og at vi skal få se det ferdige produktet neste vår, men ellers er det sparsomt med detaljer.
AutoExpress mener imidlertid å vite at bilen blir en konkurrent til modeller som Hyundai Kona electric og Kia e-Niro og vil være aggressivt priset mot disse.
De forteller videre om en effekt på 190 hk og et batteri på 61,5 kWt – nok til en rekkevidde på rundt 400 kilometer etter den utdaterte NEDC-syklusen. Det blir i så fall meget beskjedent sammenlignet med nevnte konkurrenter.
Salget av SsangYong er meget beskjedent i Norge. Ifølge OFV er det kun registrert 14 personbiler og 114 varebiler hittil i år med Rexton som suveren bestselger.