-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Global SUV til India
Hvorfor Nissan kalte sin nye Magnite en "Global B SUV" når det samtidig ble presisert at den bare skulle til India, er vanskelig å forstå
Det lyder kanskje merkelig for et norsk øre, men fremdeles er det mange der ut i verden – og da snakker vi om ca. 99 % av verdens bilmarked – som gjerne kunne tenke seg en kompakt SUV fyrt med bensin.
Og det er akkurat det denne bilen er.
Nå vet jeg egentlig ikke noe om denne, så jeg kan for eksempel ikke si at dette er en versjon av sør-amerikanske Kicks, som er bygget på Dacia B0-plattformen.
På den annen side skjønner jeg egentlig ikke hvorfor den ikke skulle være det heller. Her er det åpenbart et mål å komme ned i pris.
Det er vel også derfor jeg ikke klarer å fri meg fra Datsun-navnet når jeg ser på disse bildene. Fronten kunne godt vært Datsun, men nå vet vi jo at Datsun er på vei ut igjen. Allerede ute av Indonesia og den skal ut av India.
Akkurat denne bilen skal bygges på fabrikken i Tamil Nadu der Chennai er kjent som Indias Detroit.
1 liter 3-sylindret turbo med CVT-gir er det vi ellers vet.