-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Endringer for Rallye Monte-Carlo Historique
Rallye Monte-Carlo Historique vil neste år bare ha ett startsted. Alle bilene må starte og ende i Monaco. Det endres også på aldersgrenser for biler som kan delta.

Korona-situasjonen medfører at Rally Monte Carlo Historique endres midlertidig neste år.
Mens man tidligere har hatt rundt ti startbyer i Europa (inkludert i Oslo), blir all start neste år lagt til Monaco. Der skal alle deltagere stille til start 29. januar fra klokken 6 om morgenen.
Da får deltagerne en tilkjøringsetappe på 273 km til selve løpet starter i Buis-les-Caronnies.
Deretter blir det kjøring på kjente fjellprøver i Frankrike med overnatting i Valence. Etter flere runder i Alpene med mange prøver kommer alle bilene tilbake til Monte Carlo 2. februar. Der avsluttes løpet med nattkjøring før målgang 3. februar fra kl. 01.00.
Nytt i år er at biler som er produsert før 1983 kan delta i løpet. Tidligere var aldersgrensen 1980. Fortsatt er kravet at biltypen må ha startet i Rallye Monte-Carlo mellom 1911 og 1983.
Rallye Monte-Carlo Historique regnes som verdens største rally for eldre biler. Løpet går på åpne veier med lave gjennomsnittshastigheter og kjøres på «idealtid».