-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Italiano – fra Nederland
Får man ikke ekte vare, får man nøye seg med en imitasjon. OK, kanskje, så lenge den ikke presenteres som en original.
Egentlig burde man være skeptisk til et italiensk femtitalls fullblods som bygges i Nederland i dag.
Historien er om to nederlandske herrer med diverse suksess-bedrifter bak seg og en av dem med en Dino som belønning som han dro på tur med for å se Mille Miglia-etterligningen, der han fikk fot på de skikkelige bilene.Bygg noe som i stor grad har dagens teknologi under skallet. Moderne skivebremser og strøm man kan stole på og karbonfiber i karosseriet som er trukket over et rørramme-chassis med materialer med aviation-spesifikasjon. Men også der en løsningen åpenbar. Gjør som alle de med originale motorer som ikke vil slite den ut, men benytte en replica når de kjører slik at bilen for alltid kan bevares i en «Matching Numbers» tilstand.Så derfra kommer også 4-liters V12 motoren til denne nederlenderen.Det jeg også håper er at herrene har klart å bygge inn Ferraris originale kjøre-egenskaper – for de eksisterte jo omtrent ikke. Dette var en motor der resten fortvilet forsøkte å følge etter.