-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Dennis Hauger fokuserer på fremtiden
De store resultatene uteble for Dennis Hauger i helgens løp på Silverstone. Men han sanker hele tiden ny erfaring for fremtiden.
– Definitivt ikke en morsom helg, sier den norske Formel 3-føreren for Red Bull Junior Team.
– I den frie treningen fredag tapte jeg rundt fire tideler på kjøringen sammenlignet med teamkollega Liam Lawson som var raskest, men bilen manglet også en del på toppfart så vi tapte tilsvarende på det.
– På kvalifiseringen ble det enda verre, fortsatt en del på grunn av kjøringen min, men hadde vi ikke hatt motorproblemene ville ha kvalet rundt tiendeplass, og det hadde gjort en stor forskjell, sier Dennis som endte opp med startspor 24 i første løp.
I lørdagens løp tok han et par plasser i starten, men ble så torpedert av en overmodig konkurrent slik at han fikk ødelagt hjulopphenget på bilen og måtte kjøre i depotet.
Siden resultatet i første løp er grunnlag for startoppstilling i søndagens løp, hadde Dennis et meget dårlig utgangspunkt med startspor 29 av 30 biler.
– Jeg tok meg tidlig opp til 22. plass. Jeg forsøkte holde meg unna trøbbel for å sjekke hvordan tempoet var i bilen nå. Et stykke inn i løpet gjorde jeg en feil og dro av i en sving, noe jeg tapte noen plasseringer på, men jeg klarte å ta tilbake noen plasser senere i løpet og endte på 20. plass.
– Dette ble definitivt ikke den helgen vi håpet på, så nå må jeg bare fokusere på de neste løpene som kjøres i Barcelona om en uke, konkluderer Dennis som håper på en raskere bil og bedre form neste helg.