-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Skoda Enyaq på plass i Norge
Bare en drøy uke etter verdenspremieren er Skoda Enyaq på plass i Norge.
Den 1. september var det storslagen verdenspremiere på nye elektriske familie-SUV Enyaq hjemme i Praha i Tsjekkia, men allerede nå er to eksemplarer av bilen klare for Norges-turne.
To utstillingsbiler skal i løpet av de tre neste ukene besøke i alt 44 forhandlere, hvor de mange tusen har forhåndsbestilt bilen kan få se nærmere på den.
Importøren venter storinnrykk når Enyaq nå drar ut i Norge. På grunn av Covid 19 er det ikke mulig verken å kjøre bilen eller å sette seg inn i den. Kundene må i stedet holde god avstand både til hverandre og til selve bilen.
Torsdag fikk de første norske journalistene ta en titt på det som garantert blir en av bestselgerne i Norge neste år.
Førsteinntrykket er lovende. Kombinasjonen av design, praktiske egenskaper, rekkevidde, pris osv. gir en fin pakke. Designmessig kan muligens den opplyste grillen være litt i overkant harry, men den er det mulig å styre unna da den ikke er standard.
Det som er litt kjedelig er at utgaven med firehjulstrekk først kommer om ett års tid. Skoda er et 4x4-merke og mange vil nok velge å vente på denne versjonen. Foreløpig er det bare den største batteripakken som kan kombineres med 4x4.
En sprekere vRS-variant er ventet etter hvert. Det samme er en coupé-utgave, som vil få et design tettere opp mot tidligere konseptbiler.
Har du lyst å prøve Enyaq før du kjøper den må du smøre deg med tålmodighet, forhandlerne får sine første biler til utstilling og prøvekjøring på nyåret.