-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er neste generasjon C-Klasse
Her er neste generasjon C-Klasse ute og tester i lett kamuflert form.
Det er ikke mer enn et års tid siden modellen fikk en teknisk oppgradering hvor det viktigste argumentet for Norge var at den ladbare hybriden, som står for majoriteten av salget, fikk vesentlig økt elektrisk rekkevidde. I praksis rundt 50 kilometer.
Bilen som er knipset her skal trolig på markedet sent neste år som 2022-modell.
Femte generasjon C-Klasse blir ny fra topp til tå, med avanserte hybride drivlinjer – både milde og ladbare – og avanserte autonome egenskaper derivert fra den nye S-Klassen.
Viktigste konkurrenter blir Audi A4 og BMW 3-serie. Dette er fortsatt viktige modeller for de tre erkerivalene, men denne bilklassen har tapt mye terreng til SUV-er de senere årene.
Mercedes går stille i dørene når de fornyer sine modeller, og likheten mellom C- og E-Klasse er slående. Neste C-Klassen blir en evolusjon på dagens modell, snarere enn en revolusjon med hensyn til design og format.
C-Klassen skal bygges på en revidert utgave av MRA-plattformen (for bakhjuls og firehjulsdrevne biler) som gir bedre muligheter for elektrifisering, blant annet med 48V-system. Plattformen skal også benyttes for neste generasjon GLC.
Ifølge Autocar vil toppmodellen fra AMG, C63 bytte ut V8-motoren med en hybridisert 2,0-liter med over 500 hestekrefter.
Som forgjengeren vil også neste generasjon C-Klasse komme i fire karosseriformer – som sedan, stasjonsvogn, coupé og cabriolet.
Men i tillegg skal den som E-Klassen lanseres i en ny All Terrain utgave som blir en direkte utfordrer til blant annet Audi A4 Allroad og Volvo V60 Cross Country – en stasjonsvogn med ekstra bakkeklaring og off-road-elementer.
Nye C-Klasse vil tilbys med et utvalg bensin- og dieselmotorer, med mildhybrid og plug-in teknologi. Kanskje klarer de å tøye den elektriske rekkevidden ytterligere.
Mercedes vil tilby det siste innen elektroniske hjelpemidler i C-Klassen, inkludert semiautonome egenskaper som gjør at du kan slippe rattet over lengre perioder og fjernstyre bilen inn på en trang parkeringsplass ved hjelp av nøkkelen eller en app.