-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
VW satser stort
Med en forsiktig teasing forteller Volkswagen at Audi skal ikke få være alene om sin store luksus-elbil, Artemis. Her kommer Trinity.
Trinity betyr treenighet og denne skjematiske grafikken forteller at det er akkurat det som ligger under en kommende luksusbil fra VW.
Det er ikke mye vi ser av den, bortsett fra at den gir inntrykk av å være ekstremt bred, men som vi ser er den basert på 1) ny arkitektur, 2) autonome egenskaper og databehandling som oppfører seg som neuroner (en annen måte å fortelle at denne avdelingen blir avansert) og 3) nye produksjonssystemer.
Det eneste andre vi vet er at Volkswagen-sjefen, Ralf Brandstäter, har sagt at en ny hi-tech produksjonsenhet som skal vise hvordan man effektivt og økonomisk kan bygge kompliserte elbiler i mange forskjellige lokasjoner, skal etableres i Wolfsburg.
Eller i kortversjon: dette elektriske flaggskipet skal bygges i Wolfsburg.
Dessuten har Brandstäter sagt at denne skal få nivå 2 autonomi, og at den skal klargjøres for inntil nivå 4.
Men det er åpenbart mer ved denne historien.
Audi har for lengst fortalt om sitt flaggskip: prosjekt Artemis. Det skal i første omgang resultere i en konseptbil som skal vises på IAA i München til høsten.
Artemis har vært utviklet av en egen gruppe, langt utenfor Audi-kjernen. Artemis har eksistert som et eget firma siden desember, og man regner med at deres jobb også er å utvikle tilsvarende modeller for Porsche og Bentley.
Porsche har for lengst snakket om sitt prosjekt K1 som vi nå kan regne med er en kamuflert Artemis, samtidig som Bentley har gitt tommel-opp til en SUV med ekstra stor batteripakke.
Kan det være bare fordi VW vil vise at de også er med og leker seg i de øvre sfærer at de nå slipper de første antydninger av hva de holder på med?
Skal vi gjette på 2024?