-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kompakt crosser fra Hyundai
Hyundai har i dag presentert sin nye Bayon – en kompakt crossover designet for Europa, men ikke for Norge.
Mange urbane europeere ønsker seg smidige bybiler, men de klassiske minibilene er i ferd med å bli erstattet av kompakte crossovere, eller SUV-er om du foretrekker.
Så når interessen for biler som i10 og i20 fader ut, kommer Hyundai opp med et nytt alternativ for å friste denne kundegruppen.
Min første tanke var skinke da jeg leste navnet, og bilen er også oppkalt etter hovedstaden i fransk Baskerland, Bayonne som blant annet er kjent for den spesialiteten i tillegg til vakker natur.
Med en lengde på 418 cm, en bredde på 178 og en høyde på 149 cm er den ikke ulik Citroën C3 Aircross i størrelse, eller sagt på en annen måte – noe kortere og lavere enn en Mazda CX-3.
Hyundai lover mye snacks på teknologifronten, som heldigitale instrumenter, trådløs tilkobling av Apple CarPlay og Android Auto samt et høyt sikkerhetsnivå.
Men så til årsaken for at den ikke er aktuell for Norge – den norske importøren har forpliktet seg til kun å markedsføre ladbare hybrider og elbiler, og denne er ingen av delene.
Bayon skal nemlig tilbys med to alternative motorer – begge er 1,0-liters bensinmotorer med henholdsvis 100 og 120 hestekrefter. Riktignok med mild hybridteknologi, men det holder ikke for den norske importøren som har nok av andre modeller å legge innsatsen på.