-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Hondas kompakt-SUV for Europa
Honda har i dag vist neste generasjon HR-V i europeisk innpakning. Den blir elektrifisert, men ikke ladbar.
Tidlig på nyåret viste spionbilder av denne, og i februar kom de første offisielle bildene som avslørte at nye HR-V får en tiltrekkende design.
Modellen som skal selges Europa får tilleggsbetegnelse e:HEV som bekreftelse på at den er utstyr med Hondas hybridløsning.
Som i Jazz e-HEV benyttes en 1,5-liters bensinmotor og to elmotorer. Maks effekt i nye HR-V er 131 hestekrefter og maks dreiemoment 253 Newtonmeter.
Bilen er ikke ladbar, så batteriet er lite og elmotorene er der for å gi ekstra effekt under akselerasjon og sørge for et moderat forbruk. Hvor moderat vet vi foreløpig ikke.
Ifølge Honda er bilen 20 mm lavere enn forgjengeren samtidig som bakkeklaringen er økt med 10 mm. Kombinert med 18-tommers hjul og kortere overheng foran skal det ifølge Honda gi bilen et tydeligere SUV-preg.
Honda har tatt flere grep for å bedre oversikten fra førersetet, som å heve setet med 10 mm, designe vinduer som slipper inn mest mulig lys og i utformingen av instrumentpanel og panser. I tillegg er speilhusene montert lavere.
Honda-spesialiteten Magic Seat er på plass i nye HR-V, en løsning som gjør at du i tillegg til å legge ned bakseteryggene også kan løfte sitteputene for å gi plass til en jukkapalme eller noe annet høyt i baksetet.
De hevder også utformingen av bakluka og bagasjerommet gjør det mulig å frakte to terrengsykler med demontert forhjul stående baki der.
Nye HR-V er på plass hos din nærmeste Honda-forhandler mot slutten av 2021.