-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye utfordringer for Andreas Bakkerud
Andreas Bakkerud skal i helgen debutere med elektrisk rallycrossbil på Høljes i Sverige! Kan han hevde seg mot de konvensjonelle rallycrossbilene?

Andreas Bakkerud går mot strømmen – bokstavelig talt når han denne helgen stiller til start i RallyX Nordic i Høljes.
For første gang setter han seg inn i en hel-elektrisk rallycross bil og stiller til start side om side med noen av de beste rallycross-bilene og -førerne fra VM! Det er første gang VM-eliten møtes i en duell, strøm mot bensin!
– Mange mener at dette blir David mot Goliat, og at jeg ikke har en sjanse, men denne muligheten til å se inn i fremtiden kunne jeg ikke la gå i fra meg, sier Andreas Bakkerud.
Bilen Bakkerud skal kjøre er en Ford Fiesta MK8 med hel-elektrisk drift, bygget av det østeriske teamet STARD.
– Hele bilverdenen ser nå mot elektrifisering, og alle peker på at det nå også må komme til rallycross. Disse bilene er ekstremt kraftfulle og har både styrker og svakheter sammenlignet med dagens RX biler, sier Bakkerud.
– For meg er dette en utfordring, og jeg vil ikke gå glipp av muligheten til å måle hva potensialet er i en slik bil. Det er også viktig å lære hvor vi står i utviklingen av slike biler målt opp mot hva som frem til nå har vært verdens råeste rallycross biler.
– Jeg skal selvfølgelig gi alt, og er spent på hva som bor i en slik bil, det blir direkte til start, uten noe som helst test først, så det blir spennende, ler Bakkerud.
Han legger begrenset press på seg selv når det gjelder resultater: – Det er jo ikke akkurat noe B-lag på startlisten, så vi får ta det som en utfordring ja.
For i tillegg til Bakkeruds navn på startlisten, er blant annet tre ganger verdensmester Johan Kristofferson i en VW Polo og Niclas Grønholm i sin Hyundai i30 som han har kjørt i VM med de siste sesongene.
At løpet kjøres i Høljes var også en viktig grunn til at Bakkerud takket ja:
– Det gir det hele en ekstra boost for meg, for Høljes er min favoritt bane. Det er også den eneste banen i verden hvor jeg har kjørt med alle mine rallycross biler, og har mest kunnskap fra. Det får jeg igjen for når jeg skal evaluere hvordan dette var.