-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er Corolla Cross
Vi vet at Toyota skal lansere Yaris cross på det norske markedet til høsten, men selskapet har nok en crosser i ermet.
– Dette kan jeg ikke kommentere, sier informasjonssjef Espen Olsen i Toyota Norge når vi spør om Corolla Cross er aktuell for Norge.
Modellen ble først avduket i Thailand i fjor sommer, men etter hvert har den dukket opp i flere markeder i Asia, Sør-Amerika og nå sist i USA hvor den ble presentert denne uken.
Corolla Cross er en brobygger som skal tette gapet mellom C-HR og RAV4 og deler plattform med førstnevnte.
Den har også tilsvarende akselavstand (264 cm), men med en legde på 446 cm, en bredde på 183 cm og en høyde på 162 cm er den 7 cm lengre og høyere samt 4 cm bredere enn C-HR.
Det gir grunnlag for et større bagasjerom (477 liter mot 377 i C-HR) og mer innvendig komfort. Interiøret har det meste til felles med Corolla-modellene.
I USA leveres nykommeren med 2,0-liters bensinmotor og valg mellom to- eller firehjulsdrift.
I Brasil er den selvsagt klar for flexifuel, etanol er jo svært pop der, men i andre markeder tilbys den også med hybrid drivlinje, tilsvarende den som benyttes i C-HR med samlet effekt på 122 hestekrefter.
Og det er naturligvis hybrid som er aktuelt om bilen skulle finne veien til vårt marked. Det skjer i alle fall ikke med det første.