-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Facelift for Duster
Dacia gir nå sin populære Duster et ansiktsløft samtidig som den får en rekke tekniske oppgraderinger.
Den kompakte SUV-en er eneste Dacia-modell som markedsføres i Norge. Siden lanseringen i 2013 er det ifølge OFV registrert snaue 1500 nye Duster på norske skilter. Et totalsalg på 1,9 millioner vitner imidlertid om at den har venner flere steder.
Les også: Moro med billig-SUV
Selvsagt videreføres prinsippet om at du her skal få mye bil for pengene. Da Duster ble introdusert på det norske markedet i 2013 hadde den en prislapp på 259.000 kroner med 110-hesters dieselmotor og firehjulsdrift som standard.
I dag får du bilen fra 240.000 kroner, men da er forutsetningen at du nøyer deg med drift på forhjulene. Biler med firehjulsdrift koster fra kr 310.00, og du får toppmodellen for 330.000 kroner.
Denne kan blir Norges billigste elbil
Nykommeren blir modernisert med ny grill og nye LED-lykter, og motorene er tilpasset stadig strengere utslippskrav.
Innendørs er det nøkternheten som råder, men Dacia har fått på plass en 8-tommers berøringsskjerm på dashbordet og de tilbyr moderne hjelpemidler på komfort- og sikkerhetsfronten.
Fortsatt skal Duster tilbys med 115-hesters dieselmotor i kombinasjon med 6-trinns manuell girkasse. Denne skal selges med både forhjuls- og firehjulsdrift.
Alternativt kan du velge en av tre bensinmotorer med 90, 130 eller 150 hestekrefter. Disse leveres i kombinasjon med forhjulsdrift og manuell girkasse, bortsett fra 150-hesteren som har 6-trinns EDC dobbelclutch-kasse som standard.
– Endelig kan vi også tilby automatgir igjen – denne gangen i kombinasjon med en kraftig 150hk bensinmotor! Salgsstart for nye Duster forventes å bli i løpet av september, sier PR- og markedsdirektør Roger Andersen hos importøren RBI Norge.
– Priser og modellutvalg er ikke klart ennå, men vi kan bekrefte at både 150 hk bensin med forhjulsdrift/EDC og 4WD diesel 115 hk vil bli tatt til Norge.
På spørsmål om han kan fortelle mer om elbilen Dacia Spring svarer Andersen:
– Både Finland, Sverige og Norge gjør alt vi kan for å få til en avklaring vedr. lansering av bilen. Foreløpig har vi ingen bekreftelse – noe vi har vært nødt til å informere de nesten 500 som meldte sin interesse via vår nettside om.
– Vårt håp er å kunne gi mer informasjon over sommeren, sier han.