-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er Opels nye Astra
Opel har i dag presentert sjette generasjon Astra. Bilen får et helt nytt uttrykk og skal tilbys som ladbar hybrid i to styrkegrader.
Nye Astra er utviklet ved Opels hovedkvarter i Rüsselsheim, og det er også her den skal produseres fra høsten av. Forgjengeren ble bygget i Polen, så med generasjonsskiftet kommer en av Opels viktigste modeller «hjem» igjen.
Med en lengde på 4374 mm er nye Astra bare fire millimeter lengre enn forgjengeren, men akselavstanden har økt med 13 mm til 2675 mm – noe som innebærer kortere overheng, et bagasjerom på 422 liter og mer innvendig plass.Nykommeren tar dette systemet videre med tilsvarende belysning som i nye Insignia bestående av hele 168 LED-elementer som skal sørge for maksimal belysning uten å blende møtende eller forankjørende.Mest interessant sett med norske øyne er at den kommer som ladbar hybrid med enten 180 eller 225 hestekrefter. Volkswagen har jo valgt en tilsvarende løsning med nye Golf. Vi hadde forventet at Astra ville tilbys som elbil også