-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mobile ladere
Mobil service er bare såååå 2020. Nå er det mobile ladere som gjelder.
Jeg ser det er bilforhandlere som endelig har begynt å tenke på mobile service-enheter etter at Vegvesenet har myket opp regelverket rundt bilreparasjoner.
Men E-GAP i Italia har kommet litt lenger.
De kjører rundt og leverer strøm.
Du bestiller dem til en bestemt tid og et bestemt sted på appen. En liten elektrisk varebil kommer og lader din bil med forholdsvis raske 60 kW.
Du betaler over appen, og behøver egentlig ikke være til stede.
Om det blir fryktelig dyrt, aner jeg ikke – man betaler vel antakelig både for strømmen og for den tiden operatøren står der og kjeder seg.
Men at det er behov for en slik tjeneste, kan det ikke være tvil om.
Det store paradokset er jo at den elektriske bybiler ikke er egnet til by i det hele tatt, for de som bor i byer – i store leiegårder – sjelden har lademuligheter.
Foreløpig er E-GAP tjenesten begrenset til Roma og Milano, men de er klare til å utvide både hjemme og utenlands.
Og en rekke bilforhandlere har allerede knyttet seg opp mot dem, slik at når de selger en elbil, følger det også med et abonnement på E-GAP.