-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bronco viser utstyret sitt
Fords nye Bronco er bare så vidt døpt, men nå viser produsenten frem en katalog med utstyr som forteller at her det opplagt at veteraner som for eksempel Jeep skal utfordres. På alle områder.
Accessoirer er viktig. Det er ikke noe trøbbel å selge det – når kunden først har kjøpt bilen er målgruppen klart definert, og det er ingen vanskeligheter med finne ham.
Accessoirer er viktig for merkevaren – Jeep er verdensmester på akkurat det. De pleier jo å feire påsken med å vise frem fem-seks prototyper som imidlertid ikke er mer prototyper enn at de viser seg frem med alt det ekstrautstyret som er tilgjengelig nå – eller om 14 dager.
Og accessoirer er viktig først og fremst fordi det er vel ingen produkter en bilfabrikk tjener så gode penger på.
Selvfølgelig vet Ford det, og deres nye Bronco er et produkt som er midt i blinken når man skal kle det opp med passende tilbehør.
Egentlig har Ford for lengst vist oss glimt av hva de kan levere da de bygget noen biler til ULTRA4 4400 klassen og sendte dem ut på King of the Hammers-løpet tidligere i år.
Men de har mye mer enn det, viste det seg da de nylig dukket opp med sin Riptide Concept.
Her er gjennomgangsmelodien ‘Surf’s up’ med Vestkyst-moro som hovedtema. Takløs og med dører som bare er en rør-ramme, et skikkelig stativ for brett, et gulvbelegg som definitivt sier ja takk til saltvann og en helt spesiell blåfarge – ‘Velocity Blue’ – er bare starten.
Du kan få spesielle sykkelstativer, sågar med ferdig monterte Santa Cruz mountain bikes på plass. Hjul og lys er områder hvor der er nesten ubegrenset variasjonsmuligheter, for ikke å snakke om støtfangere.
Du finner en rekke skreddersøm-muligheter også – setene i den Velocity Blue bilen MÅ ikke være i Black Onyx og Dark Space Grey materialer!
Akkurat denne bilen de viser her er en firedørs versjon med Sasquatch-pakke. Hva nå det måtte være.
Den er utstyrt med 35-tommers søle-dekk montert på 17-tommers felger, og i spesifikasjonene ligger blant annet en opphengning som er hevet mer enn normalt, elektronisk sperre både på front- og bak-aksel pluss bilens spesielle Bronco Terrain Management System som gir deg lynkurs i terrengkjøring.
Dine passasjerer vil tro du aldri har gjort noe annet.
Ford gjør et stort poeng av at alt dette utstyret er tilgjengelig når kunden skal spekke bilen sin. Det betyr at den prisen du skal ha finansiert inneholder alle de elementene du ønsker, og du behøver ikke tenke på hvordan du skal få råd til det ekstra Bimini nett-taket i etterkant.
Dessuten behøver de jo ikke nevne det, men de fleste er vel enige om at dette ser tøft ut.
Nevnte jeg: 2,7-liters EcoBoost V6 med 10-trinns automat og Trail Control, Trail One-Pedal Drive og Trail Turn Assist?