-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Bronco viser utstyret sitt
Fords nye Bronco er bare så vidt døpt, men nå viser produsenten frem en katalog med utstyr som forteller at her det opplagt at veteraner som for eksempel Jeep skal utfordres. På alle områder.
Accessoirer er viktig. Det er ikke noe trøbbel å selge det – når kunden først har kjøpt bilen er målgruppen klart definert, og det er ingen vanskeligheter med finne ham.
Accessoirer er viktig for merkevaren – Jeep er verdensmester på akkurat det. De pleier jo å feire påsken med å vise frem fem-seks prototyper som imidlertid ikke er mer prototyper enn at de viser seg frem med alt det ekstrautstyret som er tilgjengelig nå – eller om 14 dager.
Og accessoirer er viktig først og fremst fordi det er vel ingen produkter en bilfabrikk tjener så gode penger på.
Selvfølgelig vet Ford det, og deres nye Bronco er et produkt som er midt i blinken når man skal kle det opp med passende tilbehør.
Egentlig har Ford for lengst vist oss glimt av hva de kan levere da de bygget noen biler til ULTRA4 4400 klassen og sendte dem ut på King of the Hammers-løpet tidligere i år.
Men de har mye mer enn det, viste det seg da de nylig dukket opp med sin Riptide Concept.
Her er gjennomgangsmelodien ‘Surf’s up’ med Vestkyst-moro som hovedtema. Takløs og med dører som bare er en rør-ramme, et skikkelig stativ for brett, et gulvbelegg som definitivt sier ja takk til saltvann og en helt spesiell blåfarge – ‘Velocity Blue’ – er bare starten.
Du kan få spesielle sykkelstativer, sågar med ferdig monterte Santa Cruz mountain bikes på plass. Hjul og lys er områder hvor der er nesten ubegrenset variasjonsmuligheter, for ikke å snakke om støtfangere.
Du finner en rekke skreddersøm-muligheter også – setene i den Velocity Blue bilen MÅ ikke være i Black Onyx og Dark Space Grey materialer!
Akkurat denne bilen de viser her er en firedørs versjon med Sasquatch-pakke. Hva nå det måtte være.
Den er utstyrt med 35-tommers søle-dekk montert på 17-tommers felger, og i spesifikasjonene ligger blant annet en opphengning som er hevet mer enn normalt, elektronisk sperre både på front- og bak-aksel pluss bilens spesielle Bronco Terrain Management System som gir deg lynkurs i terrengkjøring.
Dine passasjerer vil tro du aldri har gjort noe annet.
Ford gjør et stort poeng av at alt dette utstyret er tilgjengelig når kunden skal spekke bilen sin. Det betyr at den prisen du skal ha finansiert inneholder alle de elementene du ønsker, og du behøver ikke tenke på hvordan du skal få råd til det ekstra Bimini nett-taket i etterkant.
Dessuten behøver de jo ikke nevne det, men de fleste er vel enige om at dette ser tøft ut.
Nevnte jeg: 2,7-liters EcoBoost V6 med 10-trinns automat og Trail Control, Trail One-Pedal Drive og Trail Turn Assist?