-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Geely bryter grenser
Det er ikke lenge siden Geely startet sitt billigmerke Geometry. Med den nye EX3-kompakt-SUV-en viser de klart hva de mener med billig.
Å dømme etter bildene er det ikke meget gæ’ernt ved denne bilen. Den er kompakt, ja visst, og det er jo umulig å si om du får plass i den.
Men hvis du gjør det, har du en bil med tilsynelatende komplett utstyr, en rekke overbevisende detaljer og prestasjoner som kan møte de fleste behovene.
Skal du tvers gjennom Europa, kan du jo ta toget.
Det må du uansett forresten – du får i hvert fall ikke kjørt denne bilen, for den er foreløpig ikke på eksport.
Men det vi har her er 4005 x 1760 x 1575 mm med 2480 millimeter akselavstand. Segmentledende innvendig plass, sier produsenten. Som også gir deg 500 liters bagasjerom som kan økes til 1050 liter – og 26 oppbevaringsrom innvendig!
Batteri på 37,34 kWt kan kunne gi 322 NEDC-kilometer, og 80 % lading på 30 min. Du kan også lade rett fra pluggen i veggen hvis du ikke monterer noe hjemme. Motoren er på 70 kW og 180 Nm.
Batteriet har skikkelig kjøling og varmepumpe, og når bilen har en rekke sikkerhetssystemer og -utstyr tyder det på at de har tatt denne avdelingen på alvor også.
Innvendig har du to skjermer, en foran føreren og en i midten for infotainment. Speiling av mobiltelefonen, navigasjon, en radio som heter Ximalaya og andre smarte detaljer hører med.
Vi får også beskrivelse av interiørmaterialer som er nesten som semsket skinn og stemningslys for dem som vil ha det.
Men selve greia er at alt dette koster 59.700 renmimbi – rett under 80.000 kroner.
Kontantstøtten for elbiler i Tyskland kan være høyere enn den summen!