-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er neste generasjon 5-serie
BMW er godt i gang med testingen av neste generasjon 5-serie. De tar høyde for at stadig flere velger elbiler.
Dagens femmer kom på markedet i 2017, så i løpet av et par er den moden for et nytt generasjonsskifte. Men selv om den blir tvers gjennom ny, kan du regne med den blir lett gjenkjennelig som en BMW 5-serie.
Når det gjelder drivlinjer vil BMW helgardere for ikke å støte fra seg potensielle kunder. Her vil du finne milde hybrider, ladbare hybrider og – for første gang i 5-serien – en helelektrisk modell. Trolig med betegnelse i5.
Disse bildene viser både en 5-serie med forbrenningsmotor og en elbil. Det er BMWs fleksible CLAR-plattform som gjør det mulig å tilby alle typer drivlinjer på samme plattform og samlebånd.
Da BMW lanserte i3 og i8 for snart ti år siden la de vekt på at bilene skulle skille seg ut fra konvensjonelle biler gjennom så vel design som materialvalg. Men i dag har fløyta fått en annen lyd, og snart vil BMW tilby elbiler ii alle segmenter.
Vi har allerede blitt servert elektriske versjoner av X3 (iX3) og 4-serie (i4), og elbiler basert på X1, 3-serie og 7-serie er allerede observert under testing.
Det snakkes sågar om at neste generasjon M5 skal tilbys i to utgaver – som ladbar hybrid og som ren elbil.
Neste generasjon 5-serie kommer først sent 2023, som sedan og stasjonsvogn, og M5 vil følge et halvt års tid senere.