-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny variant på A3
Audi er i ferd med å utvikle en spesialutgave basert på sin nye A3. Her er de første bildene.
Selv om den havner i skyggen av Audis elbiler er nye A3 faktisk Audis mest solgte ikke-elektriske bil i Norge. Skjønt den er utstyrt med ledning den også.
Her selges den nemlig kun som ladbar hybrid i to styrkegrader med enten 204 eller 245 hestekrefter. Oppgitt rekkevidde på strøm er inntil 65.
Les vår prøvekjøring av Audi A3 40 TFSI e S line
For to år siden presenterte Audi sin kompakte A1 i en spesialutgave med betegnelse Citycarver, og nå tester de ut tilsvarende konsept på nye A3 – noe disse ferske spionbildene avslører.
Det er etter hvert et vanlig grep hos flere produsenter å lage wanna-be-offroadere av eksisterende modeller. Knepet består i å gi bilen litt ekstra bakkeklaring, plastdekor rundt skjermer, litt større hjul og simulerte skliplater foran og bak.
Den ekstra bakkeklaringen kan gi bedre fremkommelighet på dårlig vei og når nysnøen nettopp har lagt seg på hytteveien, men det gjør ikke akkurat bilen til en off-roader.
Trolig vil nykommeren få betegnelse A3 Citycarver siden Allroad-betegnelsen er forbeholdt stasjonsvognene basert på A4 og A6 som er seriøse utfordrere til SUV-er når det gjelder fremkommelighet og praktiske egenskaper.
For å blir vurdert som interessant for Norge må nykommeren tilbys som ladbar hybrid, noe vi finner ut når bilen en dag i fremtiden vises offentlig. Vi snakker nok uansett om et nisjemarked.