-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ukens hyperbil-kandidat: Kincsem
Du skal være ganske langt inne i hestehistorien for å vite at Kincsem var en ungarsk fullblodshest. Ingen har vunnet så mange løp etter hver andre (54) som hun.
Ikke vet jeg om det heter trav eller galopp det hun holdt på med heller, det eneste jeg vet er at nå skal dette bli navet på en superbil med «zero emissions muligheter».
De innledende informasjonene er ganske kryptiske.
De skriver at som verdens eneste fulldigitaliserte bilprodusent er ungarsk/britiske Kincsem basert på konstruksjonen fra en Formel 1 aktør og at det hele er bygget opp rundt kunstig intelligens og blokk-kjede teknologi.
Investorer tar de forresten bare imot via Sygnum Bank, en sveitsisk institusjon helt basert på digital valuta.
Det eneste som er forholdsvis klart oppe i denne tåken er at Ian Callum er bedt om å stå som sjefsdesigner for bilen.
Callum var og er fortsatt en av verdens beste designere, selv om han ble presset ut av de nye geniene hos Jaguar i fjor (han har noe Aston bak seg også).
Han sier at ikke bare har han fått muligheten til å designe en av verdens vakreste biler, han skal også bygge opp en designavdeling som skal utarbeide et designspråk som skal kunne brukes av en av verdens mest innovative luksusmerkevarer.
Det legges med andre ord opp til litt ambisjoner her.
Men det later til at han ikke blir alene om moroa.
Tibor Bak, mannen som står bak Motors som skal få frem denne bilen, sier at han planlegger å bruke verdens topp-designere for å skape en hel familie av vakre superbiler.
Henvisningen til null-utslipps muligheter betyr vel sannsynligvis at de skal bruke Formel 1-teknologi med et utvidet hybrid-innslag slik at man pusle rundt innenfor Ring 2 med en pasifisert forbrenningsmotor og bare trille fremover på hybrid elektrisitet.
Hvis de dukker opp i innboksen igjen skal jeg si fra.