-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nye Austral-drypp fra Renault
Renault legger ikke skjul på at de utvikler en erstatning for Kadjar. Nå avslører de nye detaljer.
Det er ikke bare i Norge Kadjar-salget er begrenset, det gjelder også på hjemmebane der Renault kommer til kort mot erkerival Peugeot i SUV-kampen.
I desember kunne vi avsløre at nykommeren skal hete Austral og serverte samtidig eksklusive renderinger av bilen i forskjellige farger.
Nå sender Renault ut egne «spionbilder» av Austral under testing på landevei i forbindelse med at den er inne i en avsluttende testfase.
De forteller at rundt 100 prototyper benyttes i denne fasen og at de totalt skal tilbakelegge en distanse på to millioner kilometer fordelt på 600.000 km på vanlig vei og 1.400.000 km på testbane for å sikre kvaliteten.
Testene foregår med kamuflerte biler på veier i Frankrike, Spania, Tyskland og Romania, og totalt tar 900 sjåfører sin tørn bak rattet.
Samtidig avslører Renault at Austral kun skal tilbys med mildhybride drivlinjer på 1,3 og 1,2 liter. Det blir altså ingen ladbar hybrid og heller ingen ren elbil i familien, og da spørs det om modellen i det hele tatt er aktuell for Norge.
De oppgir utslippstall på ned til 105 gram CO2 per kilometer og effekt på inntil 200 hestekrefter.