-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Vårt valg
Endelig er Honda CR-V her som hybrid, en flott bil med nostalgisk «treverk», headupdisplay og best komfort. Men den er desiliteren tørstere enn Toyota RAV4 og høyest engangsavgift gjør Hondaen til testens dyreste.
Av de ikke-ladbare modellene, er RAV4 SUV-klassens soleklare vinner. Og nå er den blitt enda bedre med litt mer effekt og lavere forbruk. 0,52 liter/mil for en SUV uten ladeledning imponerte testteamet.
Men det er ikke til å komme fra at om du ikke kjører så lange strekninger mellom hver opplading, kan Mitsubishi Outlander kjøres på ren strøm.
Oppgradert modell har større batteri og selv om bilen både er tyngst og dyrest å produsere, kommer den særdeles gunstig ut avgiftsmessig og er – etter vår mening – det beste kjøpet selv om den med «tomt» batteri har høyest forbruk.
At Outlander kan trekke dobbelt så tung tilhenger som de to andre i testen er et klart vinnerargument som har gjort bilen til en storselger siden introduksjonen i 2014.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3