-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Lambo fyrer løs – neste år
Her er det masse vinger og finner og scoop på taket og skikkelige luftinntak – men bortsett fra at det åpenbart er noe Lambo, aner vi ikke noe mer. Jo, forresten, 830 hester med normalt åndedrett.
Bare for å ta det siste først. Her er det fabrikken som forteller om 6,5-liters V12-motoren som uten et-eller-annet-charging på noensomhelst måte skal levere 830 hk.
Har du hørt SVJ gjøre litt nord for 750 hk? Ved 8.500 omdreininger. Skal vi gjette på (håpe?) at denne kommer over 9.000? For en konsert det kan bli.
På den annen side, dersom dette skal bli en ren «track special» har jo de fleste baner over hele verden nå støygrenser som er lettere å overvåke enn det er å sjekke «fri eksos» på landeveien. Kanskje denne må bli utstyrt med noen kunstferdige støydempere?
Vi har jo faktisk et bilde av doble rør der bak, men de sier ikke akkurat nok om antall dB.
Men, som sagt, vi aner ikke hva det er.
De bildene du ser her viser vel nok til at vi kan gjette på at den er basert på Aventador. Og det ser jo også ferdig nok ut til at vi kan gjette på at den blir klar til 2021.
Men det er jo masse her som ikke er Aventador også. Alle luftinntakene, for eksempel, eller den enorme vingen der bak.
Og det er jo nok ekstra skop og flaps og diffuser langt nede der bak til å kunne fylle et helt hjørne i stylingavdelingen til Biltema. Pluss en splitter som mener alvor og enda noen aero-tillegg – noe av det ser faktisk ut som det er plukket av en Huracan GT3 Evo racer.
Og da kan vi også gjette på ISR-kassa fra SVJ. De som har kjørt den sier at den funker topp på bane, ikke fullt så topp på landeveien. Og selvfølgelig er det også minst en smart diff om bord, men vi har ikke peiling på om den er bak- eller firehjulsdrevet heller.
Under skallet er det en hybridkonstruksjon av karbon og aluminium. Det hele kommer sikkert til å se veldig bra ut, for nå har Lamborghinis Squadra Corse fått sitt eget Centro Stile. (Husker du Huracan Super Trofeo Evo? Den var fra pennen til Nikola Peychich. Jeg har nemlig en følelse av at han er på denne her også.)