-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Glimt fra den hemmelige skisseboken
I BIL/Autofil nummer 6/7 presenterte vi en fersk norsk bildesigner, nettopp korona-kommet hjem fra Pininfarina. Her skal vi se mer av hva han gjør på fritiden.
De av dere som for lengst har fått BIL/Autofil nummer 6/7 vil ha møtt Trym Abrahamsen.
Dere andre har fremdeles den muligheten, bladet står i kioskene noen par uker til.
Men her er en bonus til alle dere som gjerne vil se mer. For det er tross alt ganske begrenset hva vi får plass til av illustrasjoner i en trykksak.
Dersom vi hadde villet, kunne vi fylt hele bladet med hans streker.
Nettet er greit på den måten, det er litt videre rammer for å utfolde seg, kan man si.
Og her skal vi utfolde Trym litt mer.
25 år gammel. Startet på Arkitektur og Designhøyskolen i Oslo, fortsatte hos Strate i Paris der det ble en Master.
Underveis har han designet for Lego, han har vært hos MG både i Birmingham og Shanghai. Han har gjort en heftig Cross-car som skulle ha vært ute i krigen nå, hvis det ikke hadde vært for at løp var avlyst.
Og da Korona slo igjen døra satt han hos Pininfarina i Torino og sjonglerte en rekke jobber samtidig.
Hva det blir til med neste stasjon vet han foreløpig ikke, men at det blir bil er han helt klar på.
Han er også ganske klar på at han syns interiør er mer spennende enn eksteriør, og det er åpenbart at han er mer nedpå jorda enn alle de som skal tegne vanvittige superbiler med heksagoner og skarpe vinkler overalt og luftåpninger nok til å mate 20 liters forbrenningsmotorer.
Tryms biler kan godt bevege seg i fornuftig tempo, og allikevel se bra ut. (Legg spesielt merke til Sancus – det var diplom-oppgaven hans.
I motsetning til innholdet i bladet, der det er vi som fører ordet, lar vi heller Tryms strek tale for seg i dette innslaget.
Her har du portfolien hans, også med en del ting han har gjort de siste månedene.