-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er nye Audi S3
De som er på jakt etter en kompakt spreking i premium-segmentet får et nytt alternativ når Audi nå lanserer S3 i to karosseriformer.
I løpet av våren ble vi presentert for en ny generasjon A3, først som kombikupe og deretter som sportslig sedan.
Nå viser Audi variantene som appellerer til dem som ønsker seg noe sprekere, men som ikke ønsker å bruke altfor mye penger på bil.
Audi S3 får 2-liters twin turbomotorer med 310 hestekrefter og et dreiemoment på 400 Newtonmeter. Begge modellen gjør null til hundre på kjappe 4,8 sekunder og har en elektronisk sperret toppfart på 250 km/t.
Standard girkasse er 7-trinns DSG og kreftene fordeles til alle fire hjul gjennom Audis velkjente quattro-system.
S3-modellene leveres som standard med sportsunderstell som reduserer bakkeklaringen med 15 mm. Et justerbart dempersystem kan bestilles som ekstrautstyr.
Standard felgutrustning er 18-tommere, mens 19-tommere står på listen over ekstrautstyr. Bremsene står i stil med bilens ytelser med ventilerte skiver og sortlakkerte calipere.
S3 sedan har en diskret hekkspoiler på koffertlokket mens denne på Sportback er plassert øverst på bakluka. Begge modeller har fire enderør, og via Audi Select-systemet kan man styre graden av godlåt.
Infotainment-systemet består av en 10,1-tommers skjerm mens en 10,25-tommer (12,3 tommer som ekstrautstyr) erstatter de konvensjonelle instrumentene. Detaljer i aluminium eller karbonfiber kan bestilles for å foredle interiøret.
Nye S3 lanseres i begrenset opplag med to spesielle lakkfarger – Python Yellow og Tango Red.
Direkte konkurrenter til nye S3 er BMW 235i Gran Coupé og Mercedes-AMG A35 / CLA35.
Siden vil det også komme en enda mer potent RS3, men mest interessant for norske kunder er nok at nye A3 snart lanseres som ladbar hybrid. Med brukbar rekkevidde vil A3 TFSIe trolig finne en del kunder i Norge, slik forgjengeren A3 e-tron har gjort de siste seks årene.