-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Honda fortsetter el-sporet
Til Beijing har Honda med seg en ny plug-in CR-V og en helt ny elbil. Foreløpig konsept, men ingen tvil om at den skal produseres.
Honda har et stort nærvær i Kina. De ligger på jevnt 140.000 biler per måned med sine lokalproduserte modeller.
CR-V er en av de modellene som selger bra, 25.000 i måneden er ikke ukjent. I august i år var de tilbake igjen på 22.000.
Da er det klart en ny CR-V på bilutstillingen i Kina vekker oppsikt. Men foreløpig må publikum nøye seg med å se, det er ikke engang et brosjyre-ark de kan fordype seg i.
Tekniske data finnes ennå ikke, så kanskje kommer mange fortsatt til å bestille Toyota RAV4 Prime, mens de venter på spesifikasjoner og ikke minst på priser, for den nye modellen.
Men Honda forteller i hvert fall at hybridsystemet er basert på deres opprinnelig to-motor opplegg, Sport Hybrid – MMD kaller de det, men nå med økt effektivitet både hos batteriene og i konverter-systemet.
Konseptbilen trenger man imidlertid ingen data på, foreløpig. Og det er vel muligheter for at den ikke vil endres så mye før den går i produksjon, for dette ser ut som en nesten gryteferdig to-dørs SUV-coupé med stor hatch.
Batterielektrisk, og Honda understreker: «modell for masseproduksjon».
Det er lagt til en rekke sjåførstøtte- og sikkerhets-elementer her. Blant annet en 360-graders radar som skal hjelpe deg til å ta riktige beslutninger, og en ny generasjon SENSING som i mye større grad enn tidligere kan støtte deg ved hjelp av prediksjon.
Når den skal komme sies det heller ikke noe om, men CR-V’en skal være klar i januar.