-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Jaguars minste SUV oppdateres
Jaguar lanserer nå en oppdatert utgave av E-Pace. Viktigst for Norge er at den kommer som ladbar hybrid.
E-Pace 300e heter nykommeren som kombinerer en 1,5-liters bensinmotor med en elmotor til en samlet effekt på 309 hestekrefter. Den elektriske rekkevidden er oppgitt til 55 kilometer.
Øvrige nyheter i bilen er infotainment-systemet med betegnelse Pivi-Pro som byr på forenklede menyer og forbedret tilkobling.
Ny grill og mulighet for Pixel LED-teknologi, tilsvarende de som finnes i I-Pace er også nytt i forbindelse med ansiktsløftet.
Interiøret er modernisert med en helt ny 11,4-tommers HD berøringsskjerm. Skjermen er iflge Jaguar forsterket med et to-lags anti-refleks filter som gjør at fingeravtrykk ikke blir like synlige som på tidligere berøringsskjermer.
Skjermen er også 48% større, og de forenklede menystrukturene gir sjåføren tilgang til de vanligste oppgavene allerede fra startskjermen.
Nye Jaguar E-Pace leveres med mulighet for trådløs lading av mobiltelefonen, og et variert utvalg av drivlinjer, for å dekke ethvert behov for alle kunder – de fleste av dem med mildhybrid-teknologi (MHEV).
Dette er alternativene:
Diesel
- 163hk 2.0-liters firesylindret turbo, seks-trinns manuell, FWD
- 163hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
- 204hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
Bensin
- 160hk MHEV 1.5-liters tresylindret turbo, åtte-trinns automatisk, FWD
- 200hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
- 249hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
- 300hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
- 309hk PHEV 1.5-liters tresylindret turbo, åtte-trinns automatisk, AWD
Produsenten skryter av forbedringer med hensyn til komfort og kjøredynamikk. Firehjulsdrift er standard med unntak av innstegsmodelene, samt at man kan velge mellom funksjoner som Komfort, Eco, Regn-is-snø og Dynamisk.
For første gang leveres også modellen med ClearSight Interior Rear View Mirror, som gir uhindret sikt, uansett hvor fullpakket bagasjerommet måtte være takket være et videokamera som projiserer bilde på ryggespeilet – et system du allerede finner i flere Jaguar- og Land Rover-modeller.
De oppdaterte E-Pace-modellen er på plass i Norge i mars 2021.