-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Første glimt av Toyota el-SUV
Toyota skal snart lansere sin første el-SUV. Her får vi litt forhåndsinformasjon.
En mellomstor SUV basert på en helt nyutviklet e-TNGA plattform er hva de lover oss, og vi skal få mer informasjon i løpet av de kommende måneder, ifølge Toyotas pressemelding.
Den nye plattformen skal være meget fleksibel slik at den kan danne grunnlag for en rekke ulike biler i forskjellig format. Det gjelder både lengde, bredde og høyde så vel som akselavstand.
Plattformen tillater drift på forhjulene, bakhjulene eller alle fire. Den åpner også for ulike batteri- og elmotortyper tilpasset forskjellige typer kjøretøy.
Takket være denne allsidige tilnærmingen, kan ifølge Toyota tiden som går med til utvikling av ulike produktvarianter reduseres og individuelle modeller utvikles parallelt.
De forteller videre at den første e-TNGA-baserte modellen allerede er utviklet og gjøres klar for produksjon. Den skal bygges ved Toyotas ZEV-fabrikk i Japan.
– Toyota vil om kort tid ta neste skritt i utrullingen av den kommende batterielektriske porteføljen ved å vise en helt ny mellomstor SUV. Allsidigheten og fleksibiliteten til e-TNGA-teknologi lar oss designe og skape kjøretøy som ikke bare er batterielektriske, men som også er spennende å kjøre og vakre, sier Koji Toyoshima, visedirektør ved ZEV-fabrikken.
Mer får vi ikke vite i denne omgangen.