-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Honda viser ny HR-V
Honda har i dag sendt ut de første bildene av neste generasjon HR-V, men vi får ikke så mye informasjon med på kjøpet.
Det er en måned siden vi omtalte nye HR-V basert på spionbilder, og i dag har altså Honda valgt å gjøre bilen offisiell gjennom bilder.
Som vi antydet får den europeiske versjonen av HR-V, med tilleggsbetegnelse e:HEV, en hybrid drivlinje som standard og eneste alternativ.
Detaljer om ytelser, mål og vekt får vi ikke i denne omgangen. Trolig vil den være basert på drivlinjen som benyttes i nye Jazz, men systemeffekten på 109 hestekrefter som småbilen varter opp med er neppe nok til å drive en større og tyngre kompakt-SUV som HR-V.
Hybridutgaven av CR-V har en samlet effekt på 184 hk, så trolig velger Honda en løsning som ligger mellom disse ytterpunktene.
Nye HR-V kommer på markedet mot slutten av 2021 og er et nytt element i Hondas løfte om at alle modeller som selges i Europa skal være elektrifisert innen 2022.