-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Endelig: Genesis kommer til Europa
Vi har etterlyst dem lenge, men nå kommer endelig Hyundais luksusmerke til Europa. De starter i tre byer.
Genesis har eksistert i Amerika i drøyt fem år og gradvis ekspandert til nye markeder – om enn ikke så mange foreløpig.
I fjor høst avslørte vi spionbilder av en ny elbil under utvikling på konsernet nye plattform som Hyundai benytter for Ioniq 5 og Kia for sin EV6, og da antydet vi at nå burde også Europa stå for tur.
Men det er ikke nordmenns sult på elbiler som står øverst på prioriteringslisten for Genesis – i første omgang skal merket nemlig kun lanseres i England, Tyskland og Sveits hvor de vil opprette sine studios i henholdsvis London, München og Zürich. Det skjer allerede i sommer.
Genesis tar mål av seg å tilby en service som går langt utenpå det konkurrentene har gjennom en tjeneste døpt «Genesis difference». Den innebærer en transparent pris som er lik for alle og inkluderer en femårsplan med helt problemfritt bilhold – uten ekstra kostnader.
Bilene skal selges direkte til interessenter gjennom dedikerte nettsider og Genesis Studios i de tre utvalgte byene.
Kunden får en fast Genesis Personal Assistant å forholde seg til, og denne skal ta seg av absolutt alle aspekter ved kjøp og eierskap slik at bileieren slipper å bruke av sin egen dyrebare tid.
Skal bilen på service eller skal det legges om hjul? Assistenten henter bilen hjemme eller på kontoret og leverer den tilbake så snart jobben er utført. Trenger du bil i mellomtiden? Slapp av, assistenten fikser det også. Og alt er inkludert i prisen de første fem årene.
– I løpet av de siste fem årene har kunder i våre utvalgte markeder lært seg å sette pris på vår unike design, produktkvalitet og opplevelse gjennom hele eierskapsperioden. Nå er tiden inne for neste kapittel, og vi gleder oss til å lansere våre luksusbiler i Europa, sier Jaehoon Chang, global toppsjef for merkevaren Genesis.
De første modellene Genesis skal tilby i Europa er luksussedanen G80 og SUV-en GV80. Så vil de mer folkelige G70 og GV70 følge litt senere. Genesis lover videre at en dedikert europeisk modell vil debutere senere på året.
Forrige måned avduket Genesis sin første elbil i Shanghai, og denne er også aktuell for Europa.
Ytterligere to elbiler – hvorav den ene er bygget på Hyundai-gruppens dedikerte plattform – skal lanseres innen neste sommer. La oss håpe den elegante konseptbilen X Concept som vi møtte i Shanghai blir en av disse.