-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ukjent hos oss, stor i mange markeder
Mitsubishi har lansert en oppdatert utgave av 7-seteren Xpander – en viktig MPV / crossover i mange raskt voksende markeder.
Bilen debuterte på Gaikindo – Indonesias internasjonale bilutstilling. Den skal produseres hos Mitsubishi Motor Krana Yudha på Java, først for hjemmemarkedet før det etter hvert rulles ut til andre markeder i Asean-regionen.
Xpander kom første gang på markedet i Indonesia i 2017 og har etter hvert funnet veien til resten av Asean, Midtøsten, Latin-Amerika, Sør-Asia og Afrika. Sammen med Xpander Cross lansert i 2019 er den totalt solgt i rundt 372.000 eksemplarer.
Den nye modellen er oppgradert både eksteriørt og interiørt for å fremstå mer SUV-aktig, mens en ny CVT girkasse tar over for en 4-trinns automat og skal sørge for redusert forbruk. Motoren er en 1,5-liter med 105 hestekrefter.
Modellen er i dag blant Mitsubishis mest populære og viktig for selskapets tilstedeværelse i Indonesia. Med lokal produksjon bidrar de også til økt vekst i indonesisk økonomi.
Sammenlignet med forgjengeren er lengden økt med 120 mm gjennom større overheng i begge ender. Gjennom å heve bilen er bakkeklaringen økt til mellom 220 og 225 millimeter avhengig av variant.
For Norge er det langt mer interessant å få flere detaljer om neste generasjon Outlander som så langt kun er lansert med bensinmotorer i utvalgte markeder.