-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nedtellingen er godt i gang
I år kommer endelig den etterlengtede ID.Buzz på markedet, og det i mange varianter.
Allerede i 2001 fikk vi en forsmak på Microbus - en moderne folkevognbuss på Detroit-utstillingen, så denne er det mange som har ventet lenge på.
Så var det var stille i mange år før den igjen dukket om som konsept på samme utstilling i 2017 – nå som ID.Buzz med elektrisk drivlinje og som en brikke i VW-konsernets store satsing på elbiler.
De siste årene er det ryddet plass og investert tungt ved Volkswagens Nyttes fabrikk i Hannover, og i 2022 starter endelig produksjonen.
Siden 2017 har bilen dukket opp ved flere anledninger og i ulike utførelser, og vi vet nå at den skal selges som både person- og varebil. En antydning om en California bobil har vi også fått, og VW har vist en autonom versjon utviklet for deres mobilitetsselskap MOIA.
Her er ferske spionbilder av ID.Buzz med lett kamuflasje under vintertesting i Skandinavia. Vi gir deg også eksklusive renderinger fra vår faste illustratør. I format skal ID.Buzz Cargo slisses inn mellom Caddy og en ny Transporter som er under utvikling.
Den er bredere og noe lavere enn dagens T6 Transporter og skal leveres i to alternative lengder. Alternativer vil det også bli med hensyn til batteripakker og drivlinjer siden MEB-plattformen tillater både bakhjuls- og firehjulsdrift.
Personbilutgaven får et fleksibelt interiør med inntil syv sitteplasser og muligheter som vi kjenner fra Caravelle og Multivan.
Nye Multivan som nylig er annonsert som ladbar hybrid skal selges parallelt med ID.Buzz, men kun som personbil. En ny Transporter utvikles i samarbeid med Ford.