-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Bavaria Norge:
Salgskonsulent
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Volmax:
Administrerende direktør
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
Tryg:
Salgssjef i bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
Toyota Insurance Services:
Network Account Manager
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ford med rallyplan (uten førere)
Ford har i dag presentert sine langsiktige motorsportsplaner på en pressekonferanse i Brussel. Det inne bærer full satsning på rally-VM de neste fire årene. Men noen fører for 2005 har de foreløpig ikke.
Malcolm Wilson hevder at de gjør sitt beste for å få Duval til å fortsette i teamet, men alt tyder på at Märtin allerede er på vei ut etter endt sesong. For Ford er det viktigste nå å legge alle ressurser i å bygge en ny konkurransedyktig bil basert på vår nye Focus til 2006-sesongen. Vi ville helst fortsette med de førerne vi har i dag, men vi kan også velge en eller to nye førere. Vi vil selvsagt gjøre vårt beste for å være konkurransedyktige også i 2005, men de største ressursene blir lagt ned i å oppnå topp resultater i 2006, sier Wilson.
Ford gjorde et tilsvarende grep etter 2002-sesongen. Den gangen fristilte de Colin McRae og Carlos Sainz, to godt betalte førere som begge gikk til Citroën. I stedet satset de på ungguttene Märtin og Duval som var villige til å kjøre for en brøkdel av de beløpene de gamle stjernene krevde. At Malcolm Wilson har god teft for unge talenter, hersker det ingen tvil om. Både Märtin og Duval har oppnådd gode resultater i årets sesong og Wilson var også mannen som i sin tid ga Petter Solberg muligheten for et sete i WRC.
Det at Ford i dag har offentliggjort sin langsiktige satsning er svært positivt for sporten og vil sørge for stabilitet og økt oppslutning i årene fremover. Citroën, Peugeot, Subaru, Skoda og Mitsubishi vil fortsette i WRC mens nye team står klare til å komme på banen, deriblant Suzuki og Renault.
Dette er ren business fra vår side, noe vi gjør for å selge flere biler, sier Fords toppsjef i Europa, Williams Boots. Vi er ikke her for å delta, men for å vinne. Vi stoler på at Malcolm Wilson kan ordne den biffen og har derfor inngått en fireårig avtale med hans selskap MSport om å bygge og drifte våre rallybiler.