-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Petter ser fremover
Både Petter Solberg og hans Subaru-kollega, Tommi Mäkinen kjørte av veien og måtte bryte Rally Monte Carlo på den femte etappen. Likevel ser Petter positivt på resten av sesongen.
Jeg svingte til høyre på en bro etter 21km på SS5, men det var vått på asfalten og grepet var elendig så jeg traff en mur og ødela radiatoren på bilen, sier en skuffet Petter Solberg. Det var synd, for Marcus, Markko og Sebastian gjorde den samme feilen, men det var bare jeg som fikk så store skader at vi måtte bryte.
Men Petter er langt fra knust etter hendelsen som er en del av gamet: Jeg tror vi kan koste på oss å være positive før Sverige. Vi har vist at bilen er bra, og Sverige er jo det nærmeste jeg kommer hjemmebane, så jeg ser frem til det løpet.
Svenska Rallyt kjøres om to uker, og der er dekkvalget mye enklere enn i Monte Carlo siden løpet kjøres på snødekte grusveier og teamene benytter piggdekk. I Monte Carlo kjører de fleste på slicks selv om deler av fartsprøvene er dekket med is og snø.
Heller ikke Petters teamsjef, David Lapworth, er knust etter avkjøringen til begge hans førere: Vi kom hit med bra selvtillit og en ny bil, som har vist seg å fungere svært bra. Sluttresultatet er skuffende, men det er dessverre en del av risikoen her i Monte Carlo hvor det ikke er uvanlig å feile. Den som vinner løpet er den som kommer seg uskadd gjennom uhellene sine.